Chystáte výpredaj alebo promo akciu? Upozornite na to Roll-upom alebo reklamnou vlajkou

Akcie ako je Black Friday a povianočné výpredaje každoročne nalákajú stovky zákazníkov – nepremeškajte svoju príležitosť a zaujmite výhodnou ponukou. Významnú úlohu hrajú tiež promo akcie, ktorá vám dávajú možnosť oboznámiť s vašimi produktami nových zákazníkov. Nasmerujte ich priamo k vám pomocou Roll-upu, prípadne reklamnej vlajky.

Či už je vaším zámerom usporiadať ochutnávku jedla alebo rozdávať vzorky vášho nového parfumu, podstatné je vzbudiť pozornosť – pokiaľ možno inovatívnym spôsobom. Tak sa totiž zvýši šanca, že si vás ľudia zapamätajú a vyhľadajú vás i v budúcnosti.

Ako promo akciu využiť?

Všetko začína originálnym nápadom – pokiaľ ste si postavili reklamný stánok či prezentačnú stenu v obchodnom centre, chcete predovšetkým to, aby sa u vás ľudia zastavili, prejavili záujme o vašu ponuku a nakoniec si zakúpili váš produkt. Čím zaujímavejšie sa budete prezentovať, tým väčší záujem vzbudíte.

Čo ponúkate, musí byť jasné na prvý pohľad – neváhajte ponúknuť lákavú konkurenčnú výhodu , podajte ju inak, lepšie ako ostatný a máte spolovice vyhrané. Veľkú úlohu hrá aj to , ako profesionálne a dôveryhodne vaša promo akcia zapôsobí – príjemným vystupovaním začínajúc a vhodne zvolenými eventovými doplnkami končiac.

Zjednoťte svoj vizuálny štýl a ponúkajte len relevantné informácie. Čím sa zaoberáte a prečo ste práve vy iný ako stovky ďalších podobných firiem? Stačí spomenúť pár stručných bodov, ktorá majú naozaj váhu a zákazníkom môžu niečím prospieť. Môžete k tomu použiť hneď niekoľko reklamných prostriedkov – od reklamnej brány cez plotové pole až po reklamné stany s vaším logom. Nebojte sa vytvoriť ani tematickú scénu, ktorá vašu snahu podporí. Propagujete nové herné systémy? Zaujmite prekvapivou optickou ilúziou – v reklame sa objavujú od nepamäti. Ľudia sa u vás zastavia už len preto, aby nečakanú záhadu, ktorá upútala ich pozornosť, mohli rozlúštiť.

Roll-upy a ich najväčšie výhody

Malá hmotnosť, jednoduchá montáž, účinná prezentácia a bezproblémová prenosnosť – práve vďaka týmto vlastnostiam sa Roll up bannery riadia k obľúbeným reklamným nosičom. K potlači sa používa metóda solventnej potlače – farby sú preto naozaj sýte a už z diaľky dobre viditeľné. Veľkosť sa môže líšiť – menšie bannery obvykle zaobstaráte v rozmeroch 85x200 cm a väčšie 100x200 cm.

Prečo siahnuť po „muších krídlach“?

Reklamné vlajky, ktoré sa niekedy nazývajú aj mušie krídla, sú skladné, jednoducho prenosné, dlho vydržia a budeme vďaka nim ešte neprehliadnutejší. Vlajky sa ľahko čistia a vďaka block-out vrstve si ich môžeme nechať potlačiť z oboch strán.

Pôsobivejšieho efektu však dosiahnete ak rovno skombinujete niekoľko reklamných nosičov – tých totiž nikdy nie je dosť.


Bol tento článok užitočný?

Ohodnoťte ho pomocou hviezd.

Priemerné hodnotenie: 5/5. Počet hodnotení: 1