Rozhodli ste sa , že svoju dlho plánovanú akciu predsa len nepresuniete až na ďalší rok, ale skúsite to ešte tento rok? To, samozrejme znamená veľa práce a príprav. Najviac vám prípravy zjednodušia doplnky, ktoré sa jednoducho prenášajú a s ich montážou nebudete mať takmer žiadnu prácu. Patria k nim plotové polia, stany, roll-upy i PVC bannery.
Nezáleží na tom, o akú udalosť ide – menší gastronomický festival, kultúrne stretnutie, oslavu firemného výročia, koncert pod šírim nebom, malé letné kino alebo netradičnú zľavovú akciu, ktorú zároveň spojíte so stand-up vystúpením. Ak máte na prípravu len minimum času, stavte na reklamné produkty ako je roll-up alebo PVC banner. Je možné ich zhotoviť rýchlo a sú veľmi efektívne. Vaši potenciálny zákazníci si ich všimnú už z veľkej diaľky.
Aj keď sa zdalo, že niektoré udalosti tento rok už nebudú, mnohé z nich akoby chytili druhý dych. To sa týka športových pretekov, ale aj napríklad obľúbeného ohňostrojového festivalu Ignis Brunensis. Je to i váš prípad? Rozhodli ste sa, že zo súčasnej situácie vyťažíte čo najviac a nebudete zbytočne čakať?
Ak je vaša akcia závislá na prenájme určitých priestorov, organizácia na poslednú chvíľu sa príliš nevyplatí. V letných mesiacoch ale môžete využiť tiež vonkajšie priestory – stačí mať k dispozícii priestranný stan, ktorý pojme väčší počet hostí.
Reklamný stan Ihlan je ako stvorený k podobným účelom. Bez problémov zastreší až 227 m2. Vnútri sa môže konať blší trh, prednáška alebo hudobné vystúpenie – vojde sa sem i 190 osôb a na konštrukciu je možné namontovať tiež osvetlenie, ktorá vám pomôže dotvoriť celkovú atmosféru. Vďaka obstaraniu stanu sa nemusíte spoliehať na konkrétnu sálu alebo areál, ktorý môže byť už dávno obsadený. Stačí Vám len zvoliť vhodný pozemok, kam budete môcť stan umiestniť. Navyše ho môžete nechať potlačiť akýmkoľvek motívom.
Každá úspešná akcia musí na prvý pohľad zaujať. Správna reklama má obrovský dosah a vie presvedčiť. Aj keď ju nepripravujete pol roka dopredu, ale na celú záležitosť máte len niekoľko týždňov, môžete dosiahnuť prekvapivého výsledku. Čím viac reklamnej plochy získate, tým lepšie pre vás.
Usporadúvate prednášku? Upozornite na jej konanie originálnym roll-upom. Oboznámte potenciálnych návštevníkov, čo ich čaká. Zamerajte sa na konkrétny problém a ponúknite im riešenie nevtieravým a zaujímavým spôsobom, ktorý v nich vzbudí dôveru vo vaše schopnosti. Off-line reklama totiž môže byť rovnako účinná ako tá online – stačí ju len umiestniť na taktické miesto. Napríklad do obchodného centra.
To platí aj pre deň D, kedy vaša akcia prebehne – využite každú príležitosť. Nespoliehajte sa len na jeden reklamný prostriedok. Ďalší spôsob, ako na seba upozorniť, vám ponúka napríklad reklamné plotové pole. Dá sa zostaviť z rôzneho počtu modulov, je odolné, jednoducho sa čistí a podľa toho o aký druh textílie sa jedná – či polyester alebo PVC – sa potlačí buď solventnou alebo sublimačnou tlačou, prípadne digitálne. Návštevníka bude prehľadným spôsobom informovať o priebehu akcie.
Ohodnoťte ho pomocou hviezd.
Priemerné hodnotenie: 5/5. Počet hodnotení: 1